İstanbul SMMM Odası, tüm iletişim kanallarından iletilen şikayet, talep, öneri, memnuniyet bildirimlerini kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir.
İSMMMO'da öncelik her zaman Üye ve Stajyerlerimizdir.
Tüm birimlerimizle, Üye ve stajyerlerimizin ihtiyaçlarını hızlı ve doğru algılar, onların beklentilerini karşılamada hızlı, proaktif ve yenilikçi bir yaklaşım içerisinde oluruz.
Üye ve Stajyer memnuniyeti odaklı çalışma prensibini benimseyen İSMMMO, tüm iletişim kanallarından gelen istek ve önerileri titizlikle incelemekte ve dikkate almaktadır.
İSMMMO; telefon, e-posta, faks, web sitesi kanallarıyla gelen şikâyet, öneri, bilgi, eleştiri ve teşekkür konulu geri bildirimleri karşılamakta, kaydetmekte, takibini yapmakta ve çözüm üretmektedir.
İSMMMO’da çağrılar haftanın 5 günü 08:30 - 18:00 saatleri arasında çalışanlarımız tarafından yanıtlanmakta, ulaştırılan konular hakkındaki çözümler ve bilgilendirmeler için en kısa sürede üye ve stajyerlerimize geri bildirim yapılmaktadır.
Bizlere;
- www.ismmmo.org.tr internet sitemizdeki 'Öneri ve Şikayetleriniz' bölümü ile,
- sikayet@ismmmo.org.tr e-posta adresi ile,
- Odamız hizmet binasında bulunan Müşteri Şikayet Formu ile,
- 0 (212) 315 84 00 no'lu telefon numarası ile,
- 0 (212) 315 84 34 no'lu fax numarası ile
ulaşabilirsiniz.
Web sitemizde yer alan Öneri ve Şikayet formuna buradan ulaşabilirsiniz.